1402-07-04 17:36
691
0
86627
دی‌کلینیک امام جعفر صادق(ع) آذرماه جاری افتتاح می‌شود؛

اختصاص ۲۰ هزار متر مربع زمین به پروژه‌های درمانی در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان از اختصاص دادن ۲۰ هزار مترمربع زمین به پروژه‌های درمانی برای سپاه و بسیج در سطح استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زنان ایران، علی ملک‌شاهکویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۲۰ هزار مترمربع به پروژه‌های درمانی بسیج و سپاه در سطح استان گلستان پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: از این متراژ حدود ۴ هزار و ۱۰۰ مترمربع پروژه درمانی مربوط به بنیاد تعاون است که برای بسیجیان در ۶ شهرستان درنظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان از افتتاح فاز یک و دو دی کلینیک امام جعفر صادق(ع) در آذرماه جاری خبر داد و گفت: تعداد دو الی سه پروژه بزرگ را در گلستان آغاز کردیم که نخستین آن دی کلینیک جراحی محدود بود اکنون کار ساخت و ساز این پروژه به اتمام رسیده است تمام سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی متصل شده تنها اتصال برق آن مانده است.

ملک‌شاهکویی خاطرنشان کرد: می‌توانیم اکنون برق این پروژه را وصل کنیم اما به نظر کارشناسان این پروژه احترام می‌گذاریم کارشناسان گفتند این پروژه تا آذرماه جاری افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارگران به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، افزود: فاز یک و دو این پروژه درمانی در حال اتمام است با تکمیل این دو فاز تقریبا ۸۰ درصد کار تمام شده است.

خبرنگار:سمیرا رجبی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.